sobota, 20 kwietnia 2013

pierwszy

Mój pierwszy tort, który zrobiłam sama ;D Może efekt nie powala ,ale jestem z siebie dumna ;D zwłaszcza że smakuje jak chmurka ;D
Przepis wzięłam ze słynnego rainbow cake- czyli tęczowy tort, niestety przeleciałam całe miasto za barwnikami spożywczymy i niestety nigdzie nie dostałam(teraz kupię na allegro) ,musiałam użyć naturalnych tj.- kakao, kurkuma,wyciśnięty sok z malin, jeżyn,wiśni, wszystko co miałam w domu to tylko te składniki..i wyszło jak wyszło :P ehh zmykam się delektować tortem urodzinowym ....buziolee :*





4 komentarze:

  1. Piękny wyszedł i na pewno smakuje pysznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest pyszny:)
    Takie domowe torty dla mnie są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo smakowicie:)
    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję bardzo za komentarz! Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu zachęcam do obserwacji;) :*