środa, 17 kwietnia 2013

11- OLI BUDOWNICZY

To już 11 miesięcy,ale ten czas leci, jeszcze moment i będzie rok!
Pamiętacie jak ostatnio poszukiwaliśmy drugiej jedynki? Niestety Oli ją zjadł haha! a Niżej zabiera się za drugą!


Oli jeszcze nie chodzi,ale mam nadzieję , że szybko przyjdzie taki dzień , kiedy sam wstanie i pójdzie ;D
Wiem,wiem.. wtedy to będę za nim biegać i będę tęsknić za tym jak jeszcze nie chodził :P
Oliwier ma już 6 ząbków -  mały gryzoń potrafi nieźle ugryźć :)
Zresztą widać wszystko gryzie ;D
Wie gdzie jest lampa, czasem myli ją z tym jaki będzie wielki, podnosząc rączki do góry.
kochamy cię bąbelku!!






















8 komentarzy:

  1. Czyli bardzo podobnie się rozwija do mojego Wojtka, w końcu ten sam wiek niemal ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam marzenie żeby mój już wstał... I poszedl;)! Buziak mały kierowniku budowy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki rozkoszny!
    Jeszcze miesiąc i rok, ale ten czas leci:).

    OdpowiedzUsuń
  4. jest słodziutki:) tak za moment pewnie będzie biegał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pyszniak!!!!!!!!max mnie bawi po prostu, taki rojberek słodki

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję bardzo za komentarz! Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu zachęcam do obserwacji;) :*